اعجوبه طبیعی؛ بدنسازی که بدون استفاده از استروئیدها به کابوس غول‌ها تبدیل شد

کدخبر (205392) | 19 تیر 1402 | ساعت 09:25
4 124480
اعجوبه طبیعی؛ بدنسازی که بدون استفاده از استروئیدها به کابوس غول‌ها تبدیل شد
بحث در مورد استفاده از استروئیدها در بدنسازی طی دهه 1980 و 1990 به اوج خود رسید. در میان این جنجال، یک بدنساز طبیعی ظاهر شد که با هیکل و جثه استثنایی خود کل جامعه تناسب اندام را متعجب کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اخیرا اکانت بدنسازی پرطرفدار اینستاگرامی Chicago Adonis Bodybuilding پست جدیدی را منتشر کرده که به فیگورگیری ژان گیمه ستاره بدنساز آمریکایی روی صحنه یکی از مسابقات اختصاص دارد و در مورد سفر الهام بخش او صحبت می‌کند. این پست باعث شده او دوباره در کانون توجه قرار بگیرد.

این پست تصویری قدیمی از پل ژان گیمه را نشان می‌دهد که در حال گرفتن فیگور عضله دو سر بازو است. لبخند پهن روی صورتش، به وضوح اعتماد به نفس این بدنساز افسانه‌ای را نشان می‌دهد. این عکس فیزیک بدنی استثنایی او را با ماهیچه‌های کات و عضلات کات و تراشیده شکم مورد توجه قرار داده است.

چیزی که پل ژان گیمه را در دهه های 80 و 90 میلادی متمایز می‌کرد، نه‌تنها زیبایی شناسی قابل توجه بدنش بود بلکه رقابت او با سایر بدنسازی بدون استفاده از مواد نیروزا بخصوص استروئیدها بود.

اعجوبه طبیعی؛ بدنسازی که بدون استفاده از استروئیدها به کابوس غول‌ها تبدیل شد

در دورانی که استروئیدها و سایر مواد افزایش دهنده عملکرد بسیار بحث برانگیز بودند، او توانست خودش را از این چرخه معیوب دور نگه دارد. در کپشن این پست نوشته شده:

 در دهه‌های 80 و 90 میلادی پل ژان گیمه به دلیل زیبایی‌شناسی شگفت‌انگیزش و اینکه علناً اعلام کرد که در زمانی که استروئیدها و سایر مواد تقویت‌کننده مشابه هنوز در اواخر قرن بیستم بحث‌برانگیز بودند، با بدنی طبیعی در مسابقات رقابت خواهد کرد، به یک تهدید مضاعف تبدیل شد.

اعجوبه طبیعی؛ بدنسازی که بدون استفاده از استروئیدها به کابوس غول‌ها تبدیل شد

سفر پر فراز و نشیب پل در بدنسازی

او با فیزیک بدنی خیره‌کننده‌اش، تماشاگران را مجذوب خود کرد و با تعهدی که برای دستیابی به جایگاه‌های رفیع بدنسازی به صورت طبیعی داشت، الهام‌بخش علاقه‌مندان به تناسب اندام شد. سفر پل در بدنسازی با کسب اولین عنوان قهرمانی او در سال 1980 در مسابقات AAU Teen Mr. USA آغاز شد.

پس از آن او به موفقیت‌های دیگری هم رسید و با کسب کارت حرفه‌ای IFBB در مسابقات قهرمانی آماتور جهان در سال 1986 که به عنوان مستر یونیورس نیز شناخته می شود، به اوج دوران حرفه‌ای خود رسید. این افتخارات موقعیت او را به عنوان یک مدعی غیرقابل انکار در دنیای بدنسازی مستحکم کرد.

او نشان داد که می توان بدون تکیه بر مواد نیروزای پر سر و صدا، به نتایج باورنکردنی دست یافت. فیزیک استثنایی پل و تصمیم او برای رقابت به صورت طبیعی، او را به یک الگو برای بدنسازان مشتاق در سراسر جهان تبدیل کرد.

پل ژان گیمه در زمانی که جنجال‌های مداومی در مورد استفاده از استروئیدها در بدنسازی وجود داشت به نمادی از بدنسازانی تبدیل شد که به طور طبیعی عضلات و بدن خود را توسعه داده‌اند. تا همین حالا بدن استثنایی و سفر الهام بخش او اثری محو نشدنی در جامعه بدنسازی بر جای گذاشته است.

جدیدترین اخبار بدنسازی:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
واقعا دمش گرم مرد واقعی به این میگن تو ورزشی که تقریبا تمام ورزشکارای حرفه ایش به تزریق استروئید روی میارن ایشون بدون استفاده از استروئید این بدن فوق العاده رو ساخته که کمتر کسی توانایی این کارو داره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
انشالله مسابقات دور برگشت ب مقام نائب قهرمانی تورنتو کانادا میرسی برار از تو بزرگتر وجود نداشت و ندار
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بدنساز واقعی به این میگن
کاربر سایت
04 شهریور 1402
خیلی عالیه و بسیار بسیار زیاد جای تحسین داره ولی چطوری مطمئن هستند که هیچی استفاده نکرده؟؟!!
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...