ساندوی دوم مبارک! / هادی چوپان و آتش بازی شبانه با یک آپدیت شگفت انگیز

کدخبر (228839) | 20 شهریور 1402 | ساعت 20:25
0 38745
ساندوی دوم مبارک! / هادی چوپان و آتش بازی شبانه با یک آپدیت شگفت انگیز
هادی چوپان با انتشار ویدئویی در آپدیت بدنی خود در فاصله کمتر از دو ماه مانده به مستر المپیا، همگان را سورپرایز کرد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته اوپن و قهرمان مستر المپیا 2022 که اخیرا با انتشار آپدیت بدنی عضلات پشت خود خبرساز شده بود، امشب (20 شهریور 1402) با انتشار یک آپدیت بدنی جدید دنیای بدنسازی را شگفت زده کرد. بعد از انتشار آپدیت بدنی عضلات پشت، در روزهای اخیر ویدئوهایی از هادی چوپان منتشر شد که در واقع مربوط به نسخه بدنی سال گذشته وی بودند. با این حال اغلب رسانه‌های ایرانی و حتی برخی رسانه‌های بین‌المللی همچون کانال یوتیوبی Nick's Strength and Power نیز به اشتباه از این ویدئوها به عنوان آپدیت بدنی جدید هادی چوپان یاد کردند. در حالی که همان گونه که شب گذشته در سرخ نیوز به این موضوع اشاره کردیم، این ویدئوها مربوط به نسخه بدنی سال گذشته هادی چوپان بودند. هادی در هفته‌های اخیر تمایلی به نمایش عضلات خود نداشت و در ویدئوهایی که از تمرینات روز پا و دراپ ست تی بار به اشتراک گذاشته بود همواره با فیزیکی پوشیده دیده می‌شد. ویدئوی جدید هادی چوپان تنها نشان دهنده یک موضوع است، ساندوی دوم گرگ ایرانی مبارک!

آپدیت بدنی هادی چوپان در فاصله 50 روز تا مستر المپیا

اولین چیزی که در این آپدیت بدنی قابل مشاهده است، حجم خیره کننده عضلات هادی چوپان و در عین حال ترکیب آن با یک کات بی نظیر آن هم در فاصله 50 روز مانده به مستر المپیا است که همه را انگشت به دهان می‌گذارد.

ویدئو: آپدیت بدنی جدید هادی چوپان - 20 شهریور

هادی چوپان در سه دوره اول حضور خود در مستر المپیا، همواره کاندیشن‌ترین بدنساز روی استیج بود و زیباترین شیپ بدنی را داشت. اما استراتژی هنی رامبد در سال گذشته برای کسب ساندو و برتری بر بیگ رامی مصری، افزایش حجم و چگالی عضلات هادی چوپان و ترکیب آن با یک کاندیشن مناسب بود. به طوری که دیدیم هادی چوپان در استیج سال گذشته با وجود افزایش وزن 5 کیلویی و آوردن یک پکیج بسیار حجیم تر از سال گذشته، باز هم کات ترین فرد روی استیج بود.

آپدیت بدنی هادی چوپان 11 شهریور 03

آپدیت بدنی هادی چوپان ما را شوکه نکرده، چرا که چیزی را دیدیم که همیشه از او انتظار داشته‌ایم. هادی با پشتکار و ممارست خاص خود و با وجود تمام محدودیت‌ها، هر سال پکیج بهتری را نسبت به سال قبل روی استیج برده و امسال نیز از این قائده مستثنی نیست.

همان طور که اطلاع دارید، هادی در نمای جلو و جانب بی رقیب است و همان طور که قبلا اشاره کرده‌ایم، سلطان بی چون و چرای فیگور های جلو در استیج اورلاندو خواهد بود. با این حال در این آپدیت می‌بینیم که هادی حتی در نمای جلو هم پکیج بدنی خود را ارتقا داده و سرشانه‌های گرد و سه بعدی، فیبر سینه بی نظیر هادی که در دنیا همتا ندارند.

آپدیت بدنی هادی چوپان 11 شهریور 03

نکته دیگری که در این ویدئو دیده می‌شود، چهار سر ران حجیم و عضلات میان تنه زیبای هادی چوپان که نقطه قوت وی در چند سال‌های گذشته بوده و کات عضلات شکمی وی بوده و با اینکه از نمای جانب فیگور نگرفته، به این پکیج می‌توان عضلات موربی را اضافه کرد که بدون اغراق در طول تاریخ بی نظیر بوده و حتی او از این حیث بالاتر از اسطوره‌ای به نام شان ری که نقطه قوتش عضلات موربی بوده قرار می‌گیرد.


 صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


در نمای پشت و در بالا تنه، هادی چوپان پکیج بدنی خود را بهبود داده و همین طور که در این آپدیت دیده می‌شود، عضلات لت گرگ ایرانی پهنای بسیار خوبی دارد، فقط کافی است به حجم و جزئیات دست‌هایش در فیگور جفت بازو از پشت نگاه کنید.

آپدیت بدنی هادی چوپان 11 شهریور 03

اما بیشترین چیزی که به چشم ما آمد، همسترینگ با حجم وحشتناک و در عین حال با فیبر و جزئیات بالا، فیبر عجیب و کات باسن خیره کننده هادی چوپان آن هم در فاصله حدود 50 روز مانده به استیج اورلاندو است. کارشناسان حوزه بدنسازی به خوبی می‌دانند باسن آخرین عضله‌ای است که کات می‌شود و در این فاصله به این کات رسیدن واقعا استثنائی است.

آپدیت بدنی هادی چوپان 11 شهریور 03

هر چند پیش بینی کار درستی نیست، اما باید گفت، ساندوی دوم مبارک ایرانیان!

جدیدترین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...