واکنش رونی کلمن به تمرینات هادی چوپان + ویدئو با زیر نویس فارسی

رونی کلمن چهره افسانه‌ای دنیای بدنسازی با به اشتراک گذاشتن ویدئویی در کانال یوتیوبی خود به تمرینات هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 واکنش نشان داد.
کدخبر (199921) | 05 تیر 1402 | ساعت 21:00
6 301103
واکنش رونی کلمن به تمرینات هادی چوپان + ویدئو با زیر نویس فارسی
رونی کلمن چهره افسانه‌ای دنیای بدنسازی با به اشتراک گذاشتن ویدئویی در کانال یوتیوبی خود به تمرینات هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان 8 دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنش به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.

ویدئو: واکنش رونی کلمن به تمرینات هادی چوپان با زیر نویس فارسی اختصاصی سرخ نیوز

رونی کلمن در دوران اوج خود حدود یک دهه بر بخش آزاد مردان حکمرانی می‌کرد. او با نام مستعار «پادشاه» توانست توازن را بر هم بزند و با اندازه، فرم و قدرت بی‌نظیرش، آتشی بر صحنه بزرگترین مسابقات بدنسازی بیندازد. کلمن در همان مقطه توانست رقبای بزرگی مانند جی کاتلر، فلکس ویلر و کوین لورون را کنار بزند و شکست دهد. کلمن فقط به خاطر مهارت‌هایش در بدنسازی معروف نبود. او در طول دوران حرفه‌ای خود، به خاطر ثبت شاهکارهای قدرتی فوق‌العاده‌اش خبرساز شد. او بارها ددلیفت وزنه‌های 350 کیلوگرمی را انجام داد و با پرس پای 1000 کیلوگرمی همه را به تعجب واداشت. رونی کلمن که از پیشگامان ساختن توده‌های عضلانی عجیب و غریب بود، هشت عنوان مستر المپیا را از سال 1998 تا 2005 به دست آورد. او به دلیل سبک تمرینی سنگینش که اغلب با وزنه‌های سنگین بارها آنها را تکرار می‌کرد، مورد احترام بود. علیرغم بازنشستگی در سال 2007، تأثیر کلمن بر این ورزش غیرقابل انکار است. با توجه به تجربه و تخصص او، نظراتش در مورد بخش آزاد مردان اغلب مورد توجه قرار می‌گیرد. در مستر المپیا 2022، هادی چوپان توانست مدال طلا را به گردن بیندازد و درک لانسفورد، قهرمان سابق المپیا 212، نایب قهرمان شد. این رقابت بسیار نزدیک بود و به اعتقاد رونی کلمن، درک لانسفورد اکنون این پتانسیل را دارد که در نوامبر امسال هادیی چوپان را شکست دهد. با این حال رونی کلمن در آخرین ویدیوی یوتیوبی خود مستر المپیا را در نظر نگرفته است. در عوض او برخی از بهترین لیفت‌های هادی چوپان را در باشگاه بدنسازی بررسی کرده است.

واکنش رونی کلمن به تمرینات هادی چوپان 03رونی کلمن و پیش بینی قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا 2023

رونی کلمن در دوران فعالیت حرفه‌ای خود به دلیل فیزیک هیولایی و قدرت خود مورد ستایش بود. او در ویدیویی که اخیرا در کانال یوتیوبی خود منشتر کرده، به تاثیرگذارترین لیفت‌های هادی چوپان، مدافع عنوان قهرمانی مستر المپیا واکنش نشان داده است.

چه خبره بچه‌ها؟ بیگ رون اینجاست من پسرم هادی چوپان را دیده‌ام که در این سال‌ها کارهای زیادی انجام می‌دهد و در نهایت عنوانی برای خودش به دست آورده است. من فکر می‌کردم با خودم فکر کردم که اگر فیلمی در واکنش به برخی از تمرینات او بسازم، مناسب خواهد بود. پس بیایید به سراغ اصل مطلب برویم.

رونی کلمن در این ویدئو ابتدا با اصطلاحات خاص خود چون «Yeah Buddy» و «Lightweight Baby» به حرکات تمرینی هادی چوپان واکنش نشان می‌دهد و در انتهای ویدئو ضمن تبریک قهرمانی در مستر المپیا 2022، پیش‌بینی می‌کند که هادی چوپان در مستر المپیا 2023 نیز خواهد توانست قهرمانی را تکرار کند. سلطان فیگور گیری جهان؛ میراث جاودانه پلنگ سیاه از فرانسه قهرمان 6 دوره مستر المپیا و یک روتین ویژه؛ برنامه تمرینی دوریان یتس برای تقویت عضلات سینه پیشبینی جی کاتلر از مستر المپیا 2023؛ مربع قهرمانی با حضور چوپان، لانسفورد، داودا و کوری 2023 نه، او برای مستر المپیا 2024 آماده می‌شود؛ برنامه تمرینی رافائل براندائو برای تقویت عضلات زیر بغل سادیک هادزوویچ در اندیشه بازگشت به مستر المپیا؛ تقویت عضلات کمر و زیر بغل به سبک «The Physique» 9 سال پس از مرگ تکان دهنده مایک ماتارازو؛ بدنسازی که با استروئید زندگی خود را نابود کرد! + ویدئو قوی‌ترین جلو بازو زن‌های تاریخ؛ غول‌هایی که با یک دست رکورد می‌زدند! مایکل کریزو در راه مستر المپیا؛ رقیب جدید هادی چوپان از اسلوواکی ظهور کرد! ذهن زیبا؛ بدل‌ کاری دوریان یتس در پشت صحنه مستر المپیا 1996 تمرینات بهروز تابانی و رضا زینتلو / هرکول ایرانی برای مستر المپیا آماده می‌شوداین در حالی است که رونی کلمن پیش از این و در جریان تمرین مشترک خود با درک لانسفورد، این قهرمان سابق دسته 212 پوند را شانس اصلی قهرمانی در اورلاندو معرفی کرده بود.

تاثیر سنگین‌ترین لیفت‌های هادی چوپان بر رونی کلمن

ویدیو با تمرینات سیم‌ کش هادی چوپان شروع می‌شود.

به من نشان بده چگونه آن عنوان را به دست آوردی، تمام ضخامتی را که در آنجا به دست آوردی به من نشان بده، بیا برویم، بیایید این کار را انجام دهیم، وزنه سبک.

در ادامه کلمن به تمرینات چوپان واکنش نشان داده و می‌گوید:

تا جایی که ممکن است بازوهای آنها را بزرگ کنید. هادی بازوهای بزرگی دارد. بریم هادی بیا انجامش بدیم. چیکار کردی؟ فقط در حال حاضر در باشگاه تمرین می‌کنم. بیایید به آنها نشان دهیم که چگونه باید انجام شود. آره رفیق! سینه ضخیم بزرگ، بازوهای ضخیم بزرگ، بلند کردن آن وزنه‌های سبک کوچک برایش اصلا کاری ندارد اما انجامش بده هادی، برایت کاری ندارد.

کلمن انجام تمرین حرکت اسکوات با هالتر و تکرارهای آن روی دستگاه پرس پا را تماشا کرد؛ تمرینی که رونی در دوران اوج خود همیشه آن را انجام می‌داد و با آن شهرت یافته بود.

کار سخت همیشه نتیجه می‌دهد. حالا تو صاحب عنوان هستی رفیق. چه کسی قهرمان مستر المپیا 2023 خواهد شد. اینجا چند لیفت تاثیرگذار هم داریم که دیوانه‌وار هستند. قهرمانی هادی را تبریک می‌گویم. مشتاقانه منتظرم تا اواخر امسال تو را روی صحنه ببینم. آره رفیق.

وقتی گرگ ایرانی زبانزد رسانه‌ها می‌شود

هنوز مدت زیادی از صحبت‌های استیو واینبرگر سرداور مستر المپیا در رابطه با قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا 2022 نگذشته است. واینبرگر در گفت‌وگویی که با دنیس جیمز، کریس کورمیر و میلوس سارسف داشت مدعی شد:

هادی چوپان در مستر المپیا 2022 درک لانسفورد را در فیگور های جلو کشت.

جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا نیز اخیرا در پادکست «کاتلر کست» با اشاره به هادی چوپان مدعی شده:

هادی چوپان سال‌هاست که با اندامش این جمله را فریاد زده: من را فراموش نکنید!

این در حالی است که پیش از این نیز چهره‌های تریک ال گیندی، فیل هیث، باب سیچریلو، کریس استو، کریس کورمیر و ... نیز با اشاره به سخت‌کوشی و پشتکار هادی چوپان، او را شانس قهرمانی در مستر المپیا 2023 معرفی کرده بودند.

 

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
یه سلام و خسته نباشید به تمامی پهلوانان این آب خاک چه از اون دسته که مشغول کارو سر گرم زندگی هستند برای مشکلات و مسائل مالی وچه از اون دسته دوستانی که در راس کار دارن می‌جنگند.. خواستم بگم خدا قوت و شماها نامداران تمام جهان هستید دمتون گرم.. الخصوص داش هادی چوپان که خیلی برای کسب مقام قهرمانی تلاش کردو به اهدافش رسید..و خلاصه یک دعای سلامتی هم بکنیم برای رونی آرزو سلامتی دوبار در تمرینات واسش..‌‌در پناه خدا باشید
کاربر سایت
04 شهریور 1402
فقط باید به ایرانی مثل هادی و هادیها ببالیم ، باعث فخر و مباهات ایرانیانند
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی چوپان بهترین است ... افتخار وطن است ... قهرمان ایران و ایرانی است ...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی چوپان بهترین است ... افتخار وطن است ... قهرمان ایران و ایرانی است ...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
من هر چی دیدمش یا داشت میگفت یه بادی یا میگفت سبکه پسر😅😅
کاربر سایت
04 شهریور 1402
تاسف از اینکه تو مملکت ما کسی بهش توجه نمیکنه 😔😔😔😔😔
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...