پشت صحنه پرس پای یک تنی رونی کلمن ؛ رمزگشایی از تمرینات پادشاه

در حالی که طرفداران اغلب تمایل داشتند با رونی کلمن ارتباط برقرار کنند، بیگ جی م ی‌گوید که ران با تمرینات بدنسازی مانند یک شغل رفتار می‌ کرد.
کدخبر (201353) 09 تیر 1402 | ساعت 23:35
6 436
در حالی که طرفداران اغلب تمایل داشتند با رونی کلمن ارتباط برقرار کنند، بیگ جی م ی‌گوید که ران با تمرینات بدنسازی مانند یک شغل رفتار می‌ کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رونی کلمن یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های صنعت بدنسازی است. «بیگ جی» که به تمرینات و آموزش کلمن کمک کرده، در قسمت اخیر پادکست Straight Outta the Lair به همراه فلکس لوئیس درباره تجربیات خود با پادشاه در باشگاه متروفلکس کرده است. رونی کلمن در دوران فعالیت حرفه‌ایش با توده عضلانی، آمادگی و اندازه استثنایی، خود را از هم نسلانش متمایز کرده بود. در سال 1998 او فلکس ویلر را شکست داد و اولین عنوان قهرمانی مستر المپیا را کسب کرد. کلمن با نگاهی به دوران حرفه‌ای خود، معتقد است که ویلر دلیل موفقیت او بوده است زیرا او را با مربی قدیمی‌اش چد نیکولز مرتبط کرده است. از سال 1998 تا 2005، کلمن بر دسته آزاد مردان تسلط داشت و در این روند موفقیت‌آمیز، بدنسازانی مدعی مانند جی کاتلر، کوین لورون و دنیس ولف را از پیش رو برداشت.

رمزگشایی از تمرینات پادشاه؛ پشت صحنه پرس 1000 کیلوگرمی رونی کلمن

وقتی جی کاتلر ، به دوران سلطنت رونی کلمن پایان داد

در سال 2006 جی کاتلر موفق شد رونی کلمن را از سلطنت خلع و به دوران سلطنت درخشان هشت ساله او پایان دهد. یک سال بعد از این اتفاق کلمن تصمیم گرفت پس از آخرین حضورش در مستر المپیا که به مقام چهارم رسید، بازنشسته شود. کلمن در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود اغلب در باشگاه متروفلکس در تگزاس تمرین می‌کرد. این باشگاه به عنوان خانه بسیاری از بدنسازان پرکار مانند جانی اُ. جکسون و برنچ وارن که به خاطر رشد چشمگیر عضلات چهارسرش معروف است، به بخش آزاد بدنسازی خدمت کرده است. در حالی که طرفداران تاکنون اطلاعات زیادی از شریک تمرینی رونی کلمن یعنی بیگ جی نشنیده‌اند، او به تازگی جزئیاتی در مورد تمرین با پادشاه در اواسط دهه 90 و 2000 ارائه کرده است.

تمرینات بیگ جی با رونی کلمن

بیگ جی می‌گوید هنوز با رونی در تماس است و او را دو روز پیش در باشگاه دیده است.

من دو روز پیش در باشگاه با او صحبت کردم و او لبخند بزرگتری داشت. این چه می‌گوید. شما نمی‌توانید لبخند بزرگ‌تری از آن داشته باشید، نمی‌توانید از هشت بار قهرمان مستر المپیا بزرگ‌تر شوید. ما با هم ساعت پنج یا شش صبح، در جایی همین اطراف تمرین کردیم.

فکر می‌کنم زمانی که قهرمانی‌های او در مستر المپیا آغاز شد، تمرینات در ساعات مختلفی انجام می‌شد. می دانید وقتی تمرین می‌کنید، وقفه‌های زیادی وجود دارد. هواداران از شما می‌خواهند که به آنها عکس بگیرید.

رمزگشایی از تمرینات پادشاه؛ پشت صحنه پرس 1000 کیلوگرمی رونی کلمن او در ادامه گفته:

توضیح دادن آن برای طرفداران فوق‌العاده سخت است و طرفداران فوق‌العاده‌ای وجود دارند که این در واقع فقط یک سرگرمی نیست، این کار اوست. رونی در واقع سرکارش است. مطمئناً برای طرفداران ناامیدکننده است اما وقتی بالاخره متوجه شدند که او دمبل‌های 90 کیلوگرمی را لیفت می‌کند و تحت فشار قرار می‌گیرد، با خودشان می‌گویند صبر می‌کنیم تا کارش تمام شود.

در مورد سایر شرکای تمرینی نیز همینطور است. خیلی وقت‌ها با رونی تمرین می‌کردم و خیلی وقت‌ها مجبور بودم شلوغی اطراف را هدایت کنم. بنابراین تصمیم گرفتیم تمرینات خود را در ساعات بعدی شروع کنیم تا کسی آنجا نباشد.

بدنسازی برای رونی کلمن مثل شغل است

در حالی که طرفداران اغلب تمایل داشتند با رونی کلمن ارتباط برقرار کنند، بیگ جی می‌گوید که ران با تمرینات بدنسازی مانند یک شغل رفتار می‌کرد.

هیچ دوربینی وجود ندارد، هیچ گروه تبلیغاتی وجود ندارد، همیشه یک رپ گانگستری خوب در متروفلکس اجرا دارد، خنده‌دار است، زیرا کارهای بسیار بیشتری در پشت صحنه وجود دارد. حتی ورزشکاران امروزی هم متوجه نمی‌شوند که ما این کار را برای جلب توجه انجام ندادیم و برای عکس در اینستاگرام این کار را نکردیم. ما این کار را نکردیم تا محبوب شویم. ما این کار از سر علاقه انجام دادیم.

بیگ جی در دهه 90 با رونی کلمن ملاقات کرد. رمزگشایی از تمرینات پادشاه؛ پشت صحنه پرس 1000 کیلوگرمی رونی کلمن

تا آنجا که بشود، آموزش متفاوت است. شما می‌توانید با یک کارگر بتن، یک آجرچین یا یک کارگر مقنی صحبت کنید و او را به ورزشگاه بیاورید و سیگار بکشید اما او شما را در چاه می کشد. بنابراین شما باید شدت دنده‌ها را به نوع دیگری تغییر دهید.

اسکوات زدن و ددلیفت کردن تخصص من بود که انجام دادن آن را دوست داشتم. من در پشت اسکوات می‌زدم و موسیقی رپ در حال پخش بود و این هیولای بزرگ هم آنجا حضور داشت. او قبل از اینکه قهرمان مستر المپیا هم شود، یک هیولای بزرگ بود. مدام مرا طوری نگاه می‌‌کرد که انگار بوی بدی می‌دهم. او با سوراخ‌های بزرگ بینی‌اش بد مرا نگاه می‌کرد.

جوری با تعجب نگاه می‌کرد. من با خودم می‌گفتم این پسر کیست. چرا اینطور به من نگاه می‌کند. من او را نمی‌شناختم. او آمد و از من پرسید چطور با آن پاهایت چطور می‌توانی با این همه وزنه اسکوات بزنی. من شروع به خندیدن می‌کنم و می‌گویم: چطور اینقدر بزرگ هستی؟ و از آنجا به بعد دیگر رابطه آغاز شد.

با نگاهی به برخی لیفت‌های قابل توجه، بیگ جی به لیفت دمبل‌های 90 کیلوگرمی رونی کلمن کمک و آن را برایش آسان کرد.

تماس بیگ جی با رونی کلمن ؛ از شما فیلم گرفتم

او همچنین شاهد افسانه‌ای‌ترین لیفت‌های کلمن، مانند پرس 1000 کیلوگرمی پا و اسکوات و ددلیفت 350 کیلوگرمی بود.

به نوعی با برانچ شروع شد. آن لعنتی همیشه سعی می‌کرد من را تحقیر کند. حتی زمانی که ما برای اولین بار یکدیگر را در تمرین ملاقات کردیم. من از اواسط دهه 90 تا اوایل دهه 2000 با او تمرین کردم. او به همراه چند نفر دیگر در مورد تغذیه و چیزهای دیگری به من کمک می‌کرد.

من فقط همان کاری را می‌کردم که آنها انجام می‌دادند. این با آموزش‌هایی که در ارتش انجام دادم بسیار متفاوت بود. لیفت‌های رونی شگفت انگیز بود. من دیدم که او لیفت 350 کیلوگرمی را برای دوبار تکرار کرد. همچنین اسکوات 350 کیلوگرمی را هم دوبار انجام داد.

رونی پرس 1000 کیلوگرمی را هم هشت بار تکرار کرد. من به سراغ همه این لیفت‌ها رفته‌ام و آنها همیشه مرا وادار به این کار کرده‌اند.

پس از انجام لیفت 450 کیلوگرمی بیگ جی با رونی کلمن تماس گرفت و به او به خاطر این شاهکار قابل توجه تبریک گفت.

من از آن فیلم گرفتم و ضبط کردم و گفتم این ویدیوی شماست. من می دانستم که تو می‌توانی این کار را به خوبی انجام دهی. این تمام چیزی است که از بزرگترین بدنساز جهان انتظار دارید.

ویدئو: پرس پای یک تنی رونی کلمن

بهبود رونی کلمن با سلول های بنیادی

اخیرا رونی کلمن خانه خود را در تگزاس فروخت تا به خانه بزرگتری نقل مکان کند. همچنین این بدنساز 59 ساله یک سالن بدنسازی متروفلکس را به تازگی افتتاح کرده است. او در دوران بازنشستگی همچنان فعال است اما خوشبختانه طرفداران را در مورد وضعیت سلامتی خود مطلع نگه می‌دارد. به گفته کلمن ناتوانی او در راه رفتن بدون کمک بدتر یا بهتر نشده است. کلمن همچنان هر چند ماه یکبار درمان با سلول‌های بنیادی را دنبال می‌کند که به گفته او به طور کلی دردش را کاهش داده است. رمزگشایی از تمرینات پادشاه؛ پشت صحنه پرس 1000 کیلوگرمی رونی کلمن رونی کلمن یک اسطوره زنده و یکی از قوی‌ترین بدنسازانی است که تا به حال در مسابقات این ورزش شرکت کرده است. با قضاوت بر اساس داستان‌هایی که توسط شریک آموزشی‌اش گفته می‌شود، اخلاق کاری کلمن او را به عنوان یک بدنساز حرفه‌ای در سالن بدنسازی متروفلکس به اوج رساند. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
طبل تو خالیه همش پودر و آمپوله
کاربر سایت
04 شهریور 1402
یه سری از آدما هستن حرف مفت زیاد میزنن مثلا طرف میگه من اگه بابام خرجمو میداد رونی کلمن میشدم 😂 کسی که نتونه خرج ورزششو بده مطمعنا هیچ عنی هم نمیشه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی چوپان ۵٠٠ کیلوییش رو ۶۵ بار زد اینه رکورد نه اینکه ۱ تن رو ۸ بار بزنی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
همین سنگین زدناش آخر ویلچر نشینش کرد،چه سود!!!
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...