هر روز سنگین‌تر از دیروز؛ زیر بغل هالتر خم 220 کیلویی هادی چوپان + ویدئو

هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از تمرین زیر بغل هالتر خم با وزنه 220 کیلویی، شدت سنگینی تمرینات خود را به رخ کشید.
کدخبر (212601) 04 مرداد 1402 | ساعت 15:10
1 516
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از تمرین زیر بغل هالتر خم با وزنه 220 کیلویی، شدت سنگینی تمرینات خود را به رخ کشید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد و مدعی جدی قهرمانی مستر المپیا 2023، این روزها سنگین‌ترین تمرینات ممکن را در دستور کار قرار داده و در تلاش است تا با این سبک تمرینی، حداکثر ظرفیت بدنی خود را در اورلاندو روی استیج ببرد. گرگ ایرانی اخیرا ویدئویی از تمرین سنگین خود برای تقویت عضلات پشت را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. هادی چوپان در این ویدئو، حرکت زیر بغل هالتر خم با وزنه 220 کیلویی را با 7 تکرار انجام می‌دهد، یک تمرین فوق سنگین برای تقویت عضلات پشت.

پاسخ ویدئویی هادی چوپان به درک لانسفورد!

درک لانسفورد اخیرا با حضور در پادکست «The Menace» و در گفت‌وگو با دنیس جیمز، کریس کورمیر و میلوس سارسف، علی رغم تاکید بر اینکه هدف‌گذاری وی، بهبود پکیج بدنی خود نسبت به سال گذشته است مدعی شده بود که برای شکست دادن هادی چوپان نیاز به تقویت عضلات پا و سینه خود دارد و از پیشرفت خود در این عضلات نیز صحبت کرده بود، موضوعی که در آپدیت‌های بدنی و تمرینات لانسفورد نیز قابل مشاهده بوده است. حال هادی چوپان که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی خط مشی واکنشی را پیش گرفته نیز با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از تمرینات پشت، بدون آن که در مصاحبه‌ای شرکت کرده باشد به نوعی پاسخی به درک لانسفورد داده است. هادی با منتشر کردن ویدئویی از تمرین عضلات پشت، این موضوع را به مخاطبان خود نشان داده او نیز در تلاش برای تقویت ضعف عضلات پشت خود نسبت به درک لانسفورد است.
  هادی پیش از این ویدئوهایی از تمرینات سنگین عضلات پشت خود را منتشر کرده بود. در مستر المپیا 2022، درک لانسفورد موفق شد در دو فیگور پشت هادی را شکست دهد، با این حال گرگ ایرانی در فیگور های جلو وضعیت بهتری داشت و در نهایت او برنده مستر المپیا 2022 لقب گرفت و هفدهمین بدنسازی شد که جام ساندو را کسب می‌کند.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


رقابت سنگین هادی چوپان و درک لانسفورد در اورلاندو بار دیگر تکرار خواهد شد. درک اخیرا مدعی شد که رقابت قهرمانی بین وی و هادی چوپان خواهد بود و شانسی برای نیک واکر و سامسون داودا برای قهرمانی قائل نشده بود. این دو بدنساز همچنان زیر نظر هنی رامبد در حال تمرین هستند که در این میان، هادی با فاصله چند کیلومتری و درک با حداقل فاصله با مربی خود، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
هر روز سنگین‌تر از دیروز؛ زیر بغل هالتر خم 220 کیلویی هادی چوپان + ویدئوگرگ ایرانی برای تکرار قهرمانی سال گذشته، احتمالا حدود یک ماه قبل از مسابقات مستر المپیا راهی آمریکا خواهد شد. مستر المپیا 2023، 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار می‌شود و در این دوره از رقابت‌ها، از ایران به جز هادی چوپان، بهروز تابانی در دسته آزاد، وحید بادپی در فیزیک کلاسیک و محمدرضا تبریزی در دسته ویلچر مردان نیز حضور خواهند داشت. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
اصن نتونست هالترو به شکمش نزدیک کنه فقط زور الکی میزد از زمان قهرمانیش تا الان فقط با تکیه به سنگین زدن بیش از حد داره کار میکنه اینطوری نمیتونه از قهرمانیش دفاع کنه امسال درک لانسفورد قهرمان میشه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...