رونمایی هادی چوپان از فیگور برنده ؛ یک گام بلند دیگر به سمت ساندوی دوم

کدخبر (229431) | 26 شهریور 1402 | ساعت 20:02
0 26475
رونمایی هادی چوپان از فیگور برنده
هادی چوپان با انتشار آپدیت بدنی دیگری و به نمایش گذاشتن عضلات خود در فیگور قفسه جانب بار دیگر خبرساز شد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در فاصله 7 هفته مانده تا مستر المپیا 2023، هیجان رقابت میان بدنسازان روز به روز بیشتر می‌شود و بدنسازان همه روزه با انتشار آپدیت‌هایی از پیشرفت بدنی خود، هواداران و مخاطبان دنیای بدنسازی را از آخرین وضعیت بدنی خود آگاه می‌کنند.

اوج این رقابت را می‌توان در دسته اوپن مشاهده کرد. جایی که هادی چوپان کمتر از یک هفته پیش با انتشار یک ویدئو از آپدیت بدنی خود، به شدت خبرساز شد. پیشرفت بدنی گرگ ایرانی در این ویدئو که درواقع آپدیت بدنی هادی چوپان کاملا مشهود بود و او بعد از سکوتی طولانی‌‌مدت، چنین اقدامی را انجام داده بود. 

در سوی مقابل، درک لانسفورد، سامسون داودا و نیک واکر به طور پیوسته اقدام به انتشار تصاویر و ویدئوهایی از عضلات خود می‌کنند و در همین چند روز اخیر، نیک واکر با انتشار آپدیت بدنی عضلات جلوی خود و همچنین سامسون داودا با آپدیت عضلات پشت خبرساز شده‌اند.

در شبکه‌های اجتماعی، این آپدیت‌ها به شدت مورد بحث قرار می‌گیرند و مخاطبان بدنسازی و رسانه‌ها به شدت در این زمینه فعال هستند.

رونمایی هادی چوپان از برگ برنده

سال گذشته در واقع هادی چوپان در واقع در سه فیگور جلو درک لانسفورد را نابود کرد. در دو فیگور پشت در واقع این درک بود که برنده این رقابت بود. دو فیگور جانب نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب قهرمان مستر المپیا 2022 داشتند.

درک لانسفورد و هادی چوپان در مستر المپیا 2023

هادی چوپان و درک لانسفورد در مستر المپیا 2023

فیگور قفسه از جانب در مستر المپیا 2022، فیگوری بود که هادی چوپان و درک لانسفورد نزدیک‌ترین رقابت را در آن داشتند و هادی چوپان با انتشار این آپدیت در واقع برگ برنده خود را رو کرده و هر چند او سال گذشته نیز فوق‌العاده بود، با این حال پیشرفت بدنی وی در این فیگور در حال حاضر کاملا مشهود است.


 صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


اگر بخواهیم هادی چوپان و درک لانسفورد را در این فیگور در استیج سال گذشته با هم مقایسه کنیم، هادی چوپان پکیج دست‌های حجیم‌تری داشت و در عین حال سرشانه‌های گردتر و کات و جزئیات در پکیج عضلات دست او بیشتر بود. سینه درک لانسفورد در این مقایسه تا حدودی خوش فرم‌تر و کشیده‌تر دیده می‌شود، ولی از نظر چگالی و فیبر سینه، هادی چوپان در دنیا بی نظیر است.

در پایین تنه وضعیت تا حدودی متفاوت است. در این بخش، کات بغل پای درک لانسفورد عمیق‌تر است و جزئیات بیشتری در این بخش از عضلات وی دیده می‌شود. در عضلات باسن، هادی حجم بیشتری دارد که این برای گرگ ایرانی یک امتیاز است با این حال فرم و فیبر باسن درک بهتر است.

در واقع رقابت نزدیکی بین دو بدنساز در این فیگور وجود داشت که البته از سرخ نیوز نیز سال گذشته هادی چوپان در این فیگور برتر بود و با آپدیتی که از او امروز دیدیم، گرگ ایرانی فاصله خود را از درک لانسفورد بیشتر خواهد کرد و این فیگور می‌تواند تعیین کننده قهرمان مستر المپیا 2023 باشد چون هادی مسلما امسال هم حجم بهتری خواهد داشت و هم با کات و کاندیشن بهتری روی استیج خواهد رفت و در فیگور های جلو مطمئنا بر درک لانسفورد غلبه خواهد کرد.

این دو بدنساز در عضلات پایین تنه رقابت نزدیکی داشتند و همان موقع نیز این عضلات محل بحث کارشناسان بود و بسیاری هادی چوپان را برنده می‌دانستد و برخی دیگر معتقد بودند درک لانسفورد وضعیت بهتری داشته است.

هادی چوپان و پیشرفت پیوسته‌ای که ادامه دارد

در این آپدیت که دنباله آپدیت بدنی چند روز پیش هادی چوپان است، افزایش حجم باکیفیت گرگ ایرانی است و او افزایش حجم را همراه با کات فوق‌العاده در فاصله حدود هفت هفته مانده به مستر المپیا دارد.

پیشرفت هادی چوپان در این آپدیت در فیگور قفسه از جانب کاملا مشهود است. در پایین تنه، کات عمیق بغل پا و فیبر باسن مناسب قابل مشاهده است. در بالاتنه هادی چوپان باز هم در عضلات سینه افزایش چگالی داشته و سینه‌های وی پهن‌تر و کشیده‌تر شده و در عین حال فیبر سینه را وی کاملا قابل مشاهده است.

هادی چوپان در پکیج دست‌های خود نیز پیشرفت داشته و سرشانه‌های کاملا گرد و سه بعدی وی قابل مشاهده است. با دقت بر پیک عضلات دو سر بازوی وی، افزایش حجم و جرئیات خیره‌کننده کاملا مشخص است و در واقع پکیج دست‌های هادی چوپان فوق‌العاده چشم‌نوازتر از گذشته است.

همچنین موربی‌های عجیب و غریب هادی را می‌توانیم در این فیگور ببینیم. به جرات می‌توان گفت که در حال حاضر هیچ بدنسازی در فاصله 7 هفته مانده به مستر المپیا نمی‌تواند موربی‌های خود را به نمایش بگذارد اما هادی چوپان با یک کات عمیق عضلات موربی خود را به نمایش گذاشته است.

پیشرفتی که حاصل یک سال تمرین باکیفیت است

مواردی که در آپدیت‌های بدنی اخیر هادی چوپان به چشم خورده، نتایج یک سال تمرین باکیفیت گرگ ایرانی است و هوشمندی هنی رامبد و هادی چوپان را در طراحی تمرینات نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که امسال یک نسخه فوق‌العاده از هادی چوپان را روی استیج خواهیم دید.

کارشناسان واقفند که در فاصله 50 روزه تا مستر المپیا نمایش چنین فیبری در سینه و باسن و کات عمیق در موربی‌ها و عضلات میان تنه تا چه حد سخت و برای بسیاری از بدنسازان تقریبا غیر ممکن است و این ما را به آینده و کسب ساندوی دیگری توسط هادی چوپان امیدوار می‌کند و همان طور که پیشتر اشاره کردیم، هادی برگ برنده‌ای برای قهرمانی دوم خود را رو کرده است. همان طور که پیشتر اشاره کردیم، ساندوی دوم مبارک ایرانیان!


آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

نتایج مسابقات بدنسازی قهرمانی اروپا 2023 / ریگان گرایمز و جبران شکست مقابل ناتان دی آشا

نتایج مسابقات بدنسازی قهرمانی اروپا 2023 / ریگان گرایمز و جبران شکست مقابل ناتان دی آشا

بیشتر بخوانید
26 شهریور 1402 | ساعت 18:35
بیشتر بخوانید

واکنش نیک واکر به نظرات طرفداران بدنسازی در فضای مجازی؛ از اینکه حمایتم نمی‌کنند، لذت می‌برم!

واکنش نیک واکر به نظرات طرفداران بدنسازی در فضای مجازی؛ از اینکه حمایتم نمی‌کنند، لذت می‌برم!

بیشتر بخوانید
26 شهریور 1402 | ساعت 15:01
بیشتر بخوانید

طنین آواز قوی سیاه روی استیج اورلاندو؛ بریان آنسلی به دسته کلاسیک فیزیک بازگشت

طنین آواز قوی سیاه روی استیج اورلاندو؛ بریان آنسلی به دسته کلاسیک فیزیک بازگشت

بیشتر بخوانید
26 شهریور 1402 | ساعت 01:16
بیشتر بخوانید

واکنش‌های بین‌المللی به عدم صدور ویزای بهروز تابانی؛ واقعا کارتان شرم‌آور است!

واکنش‌های بین‌المللی به عدم صدور ویزای بهروز تابانی؛ واقعا کارتان شرم‌آور است!

بیشتر بخوانید
25 شهریور 1402 | ساعت 23:06
بیشتر بخوانید

جزئیات هولناک از وضعیت وخیم رونی کلمن ؛ پادشاه نمی تواند راه برود!

جزئیات هولناک از وضعیت وخیم رونی کلمن ؛ پادشاه نمی تواند راه برود!

بیشتر بخوانید
25 شهریور 1402 | ساعت 02:34
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...